The knowledge of the digital age. New technologies for humanistic practice: learning theory, digital libraries and art therapy

Authors

  • Mª José García Ruiz Head of Management, UNED, Spain

DOI:

https://doi.org/10.5944/reec.35.2020.25612

Keywords:

Knowledge, Pedagogy, Globalization, Postmodernity, Connectivism

Abstract

-

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Mª José García Ruiz, Head of Management, UNED, Spain

Profesora Titular de Educación Comparada. Miembro de la Junta Directiva de la Sociedad Española de Educación Comparada (SEEC). Miembro de la Sociedad Europea de Educación Comparada (CESE). Directora de Gestión de la Revista Española de Educación Comparada (REEC).

Facultad de Educación - UNED

Departamento de Historia de la Educación y Educación Comparada. 2ª planta, despacho 269

calle Juan del Rosal nº 14 - 28040 Madrid.

Published

2019-12-20

How to Cite

García Ruiz, M. J. (2019). The knowledge of the digital age. New technologies for humanistic practice: learning theory, digital libraries and art therapy. Revista Española de Educación Comparada, (35), 227–229. https://doi.org/10.5944/reec.35.2020.25612

Issue

Section

BIBLIOGRAPHICAL REVIEWS

Most read articles by the same author(s)