EXPERIENCIAS ESCOLARES INICIALES DEL ALUMNADO INMIGRADO: COMIENZOS QUE MARCAN

Authors

  • Miguel Ángel Alegre Universidad Autónoma de Barcelona
  • Ricard Benito Universidad Autónoma de Barcelona
  • Sheila González Motos Universidad Autónoma de Barcelona

DOI:

https://doi.org/10.5944/educxx1.15.2.130

Keywords:

Inmigrants, intercultural communication, racial discrimination, racism, wellcoming class, pedagogical approaches

Abstract

Downloads

Author Biographies

Miguel Ángel Alegre, Universidad Autónoma de Barcelona

Ricard Benito, Universidad Autónoma de Barcelona

Sheila González Motos, Universidad Autónoma de Barcelona

How to Cite

Alegre, M. Ángel, Benito, R., & González Motos, S. (2012). EXPERIENCIAS ESCOLARES INICIALES DEL ALUMNADO INMIGRADO: COMIENZOS QUE MARCAN. Educación XX1, 15(2). https://doi.org/10.5944/educxx1.15.2.130

Issue

Section

Estudios

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.

Most read articles by the same author(s)