HACIA UNA MAYOR COMPRENSIÓN GLOBAL DEL RENDIMIENTO ACADÉMICO A TRAVÉS DE LAS PRUEBAS PISA: CONTRASTE DE TRES HIPÓTESIS A PARTIR DE UNOS DATOS EMPÍRICOS

Authors

  • Santiago Nieto Martín Universidad de Salamanca
  • Adriana Recamán Payo Universidad de Salamanca

DOI:

https://doi.org/10.5944/educxx1.15.1.154

Keywords:

Performance, academic performance, reports, economic factor, structure of educational systems, welfare state models

Abstract

Downloads

Author Biographies

Santiago Nieto Martín, Universidad de Salamanca

Adriana Recamán Payo, Universidad de Salamanca

How to Cite

Nieto Martín, S., & Recamán Payo, A. (2012). HACIA UNA MAYOR COMPRENSIÓN GLOBAL DEL RENDIMIENTO ACADÉMICO A TRAVÉS DE LAS PRUEBAS PISA: CONTRASTE DE TRES HIPÓTESIS A PARTIR DE UNOS DATOS EMPÍRICOS. Educación XX1, 15(1). https://doi.org/10.5944/educxx1.15.1.154

Issue

Section

Estudios

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.