DETECCIÓN E INTERVENCIÓN EN EL AULA DE LOS TRASTORNOS DE CONDUCTA

Authors

  • José Antonio Rabadán Rubio Universidad de Murcia
  • Ana María Giménez-Gualdo Universidad de Murcia

DOI:

https://doi.org/10.5944/educxx1.15.2.132

Keywords:

Behaviour disorder, attention deficit hyperactivity disorder, oppositional defiant disorder, antisocial behaviour, observational tool, therapeutic intervention

Abstract

Downloads

Author Biographies

José Antonio Rabadán Rubio, Universidad de Murcia

Ana María Giménez-Gualdo, Universidad de Murcia

How to Cite

Rabadán Rubio, J. A., & Giménez-Gualdo, A. M. (2012). DETECCIÓN E INTERVENCIÓN EN EL AULA DE LOS TRASTORNOS DE CONDUCTA. Educación XX1, 15(2). https://doi.org/10.5944/educxx1.15.2.132

Issue

Section

Estudios

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.

Most read articles by the same author(s)