Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Previous issues
Announcements
Rules for authors
Ethical criteria
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 35 (2018)
No. 35 (2018)
DOI:
https://doi.org/10.5944/rdh.35.2018
Published:
2018-10-11
Full Issue
PDF (Español (España))
Artículos
How to do things with titles
Javier Ramia
11-30
PDF (Español (España))
The University, permanet educator: The Elderly’s Open Room
Pilar Moreno-Crespo, Esther Prieto-Jiménez, Mª Victoria Pérez-de-Guzmán
31-53
PDF (Español (España))
Spain, a country of low added value services with a Social Security in danger?
Juan Francisco del Brío Carretero, Miryam-de-la-Concepción González-Rabanal
55-80
PDF (Español (España))
Consideration of pictorial copies in the light of the treatises and other texts of the Renaissance: theoretical reputation versus practical repercussion
Miquel Àngel Herrero-Cortell
81-106
PDF (Español (España))
Digital Media and Digital Networks in the Romanian Roma Migration: A new transnational polymedia
Francisco-Javier Ogáyar-Marín, Vasile Muntean, Juan-Francisco Gamella-Mora
107-136
PDF (Español (España))
Irrelevant or guilty consumption? Young adult perception about the influence of 'lifestyle press'
María Isabel Menéndez Menéndez, Mònica Figueras Maz, Beatriz Fermina Núñez Angulo
137-160
PDF (Español (España))
Variations of the agrarian documentary film in Francoist Spain: From Marqués de Villa Alcázar to the No-Do
Pedro Poyato Sánchez
161-184
PDF (Español (España))
Book of professions of the Royal Monastery of Saint Leandro of Seville (1603-1635)
Salvador Guijo Pérez
185-216
PDF (Español (España))
On the particularities of the teaching of Spanish to Russian-speaking students
Rafael Guzmán Tirado
217-241
PDF (Español (España))
Reseñas
New contribution about Velázquez's painting
Borja Franco-Llopis
245-248
PDF (Español (España))
An anthology compiles a selection of the best academic works of professor Romero Tallafigo
Antonio Sánchez-González
249-252
PDF (Español (España))
Announcements
##journal.currentIssue.block.feed##
issn
eISSN:
2340-8995
ISSN:
1130-5029
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Español (España)
Most download articles
Las políticas públicas para las prisiones: una aproximación a la acción social desde el modelo socioeducativo
120
Los apellidos de los gitanos españoles en los censos de 1783-85
106
Leer, escribir y dialogar para resignificar la paz y el conflicto en la escuela
64
Fiabilidad y validez de la escala de actitudes hacia el medio ambiente natural para adolescentes (Aman-a)
64
El éxito escolar del alumnado gitano: una asignatura pendiente
56
Keywords
basic education
science
borgia
early modern
donation
laypersons
beliefs
devotions
neo-baroque
architecture wood
worship
liturgy
narration
conversion
collaborative learning
instructional interaction
border
gandia
moriscos
skills
city
ethics
Portal de revistas UNED
UNED JOURNAL PORTAL