Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Logos de la REOP- Revista Española de Orientación y Psicopedagogía y de la AEOP - Asociación Española de Orientación y Psicopedagogía
  • Current
  • Previous issues
  • Normas para Autoras/es
  • Editorial Team
  • Announcements
  • AEOP
  • About
    • About the Journal
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 12 No. 22 (2001)

Vol. 12 No. 22 (2001)

DOI: https://doi.org/10.5944/reop.vol.12.num.22.2001
Published: 2014-01-29

Research studies

  • Basic assumptions on European guidance counsellor qualification standards

    B-J Ertelt
    213-221
    • PDF (Français (France))
  • Educational problems regarding gifted students. Analysis of families and educators’ perception

    Mª L. Pontón, S. Fernández
    223-245
    • PDF (Español)
  • Entry into working life of youth with hearing difficulties

    M. Miguel, M. Pereira
    247-281
    • PDF (Español)
  • Self-applied decision making program at the end of the Compulsory Secondary Education (ESO) C.E.S.O.F./06

    J. A. Benavent, F. Bayarri, J. García, L. I. Ramírez, S. Vivó
    283-302
    • PDF (Español)
  • Empirical research on university students’ learning approaches depending on the degree undertaken (deep VS superficial)

    F. Hernández, Mª P. García, J. J. Maquilón
    303-318
    • PDF (Español)
  • Vocational characteristics of university blind students and students with visual impairment: a qualitative approach

    V. Ávila, E. Rocabert
    319-340
    • PDF (Español)

Experiencias de innovación y estudios breves / Innovation experiences and brief studies

  • School-families cooperation: analysis of a practical experience at the «Torreblanca» high school in Seville during the academic year 1998/99

    Manuel Moreno
    341-353
    • PDF (Español)
  • Classification of behaviour norms in schools

    Cruz Pérez Pérez
    355-370
    • PDF (Español)

issn

eISSN: 1989-7448
ISSN: 1139-7853

Make a Submission

Make a Submission

indexacionycalidad

Index and quality

SJR (Scimago Journal Rank) 2022: 0.37 (Q2 - Educación) 

SCImago Journal & Country Rank

Sello FECYT 2020: 0.31 (Q2 - Ciencias de la Educación)

Emerging Sources Citation Index

Language

  • English
  • Español
Most download articles
  • Los orígenes de la psicopedagogía: El concepto y el término
    1434
  • Educación inclusiva
    806
  • Educación inclusiva: Una revisión sistemática de investigaciones en estudiantes, docentes, familias e instituciones, y sus implicaciones para la orientación educativa
    610
  • Recensiones
    451
  • INCLUSIÓN LABORAL DE PERSONAS CON DISCAPACIDAD: DESAFÍOS LEGISLATIVOS Y SOLUCIONES PRÁCTICAS
    420

Keywords

emotionstable unstable attributionscompetences.reflectionmodelconstructeducation systememotional competencelevels of discrepancycounsellingprofilesympathy

##journal.currentIssue.block.feed##

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Portal de revistas UNED

UNED JOURNAL PORTAL

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.