Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Previous issues
Announcements
Rules for authors
Ethical criteria
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 29 (2016)
No. 29 (2016)
DOI:
https://doi.org/10.5944/rdh.29.2016
Published:
2016-10-03
Artículos
Beliefs and devotions in Sevillian confraternities at the end of the Middle Ages and the beginning of the Early Modern period
Juan Carlos Arboleda Goldaracena
9-36
PDF (Español (España))
References documentaries around the primitive artistic endowment of the abbey of the Sacro Monte in Granada
Isaac Palomino Ruiz, José Antonio Peinado Guzmán
37-60
PDF (Español (España))
Pedagogies to convert: Gandia and Jesuit schools to Moriscos
Borja Franco Llopis
61-87
PDF (Español (España))
Juan Gelman: Fables and poetic revolution
Ching-Yu Lin
89-107
PDF (Español (España))
Binding parts of the iconography of christ crucified to Alonso de Mena and his circle in Granada
José Antonio Peinado Guzmán
109-130
PDF (Español (España))
Identity through fashion
Amaya Sánchez-Contador Uría
131-152
PDF (Español (España))
Women in Catholicism or the eternal absence
Carmen Castilla-Vázquez, Jessica Savage-Hanford
153-167
PDF (Español (España))
Announcements
##journal.currentIssue.block.feed##
issn
eISSN:
2340-8995
ISSN:
1130-5029
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Español (España)
Most download articles
Leer, escribir y dialogar para resignificar la paz y el conflicto en la escuela
50
Referentes femeninos durante la democracia española mediante el cine de sus directoras
48
La interacción con ChatGPT en el análisis de un texto crítico de arte
47
Filippo Brunelleschi: pensar la identidad como una obra de arte
40
El más antiguo asentamiento de Europa: estigma, salud y covid-19 en El Vacie, Sevilla
36
Keywords
basic education
science
borgia
early modern
donation
laypersons
beliefs
devotions
neo-baroque
architecture wood
worship
liturgy
narration
heritage education
collaborative learning
eportfolio
border
skills
city
calmet
ethics