Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Previous issues
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Indexación y calidad
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
No. 21 (2021)
No. 21 (2021)
Published:
2021-12-17
CRÉDITOS
Créditos
Equipo Editorial
1-8
PDF (Español)
XML (Español)
ARTÍCULOS DE INVESTIGACIÓN / RESEARCH ARTICLES
FOREWORD
Jorge Sánchez Torres
9-12
PDF
XML
AN EXPLORATION OF EFL TEACHING PRACTICES IN LIGHT OF TEACHERS’ LANGUAGE PROFICIENCY
Mónica Abad, Juanita Argudo, Tammy Fajardo-Dack, Patricio Cabrera
13-50
XML
PDF
IMMIGRANT LEARNERS’ L1 CULTURAL IDENTITY IN THE VOCABULARY INPUT OF EFL TEXTBOOKS THROUGH PROTOTYPICAL ASSOCIATIONS
María Daniela Cifone Ponte, Jaqueline Mora Guarín
51-84
XML
PDF
SPEECH ACTS IN TRAVEL BLOGS: USERS’ CORPUS-DRIVEN PRAGMATIC INTENTIONS AND DISCURSIVE REALISATIONS
Daniel Pascual
85-123
XML
PDF
HERITAGE LANGUAGE SPEAKERS IN UNIVERSITY EDUCATION IN JAPAN: PERSPECTIVES FOR AN INCLUSIVE SOCIETY
Veri Farina Becksi
125-162
XML
PDF
CONCEPTOS CLAVE DE LA LINGÜÍSTICA APLICADA / KEY CONCEPTS IN APPLIED LINGUISTICS
TRANSLANGUAGING
Li Wei
163-177
XML
PDF
Make a Submission
Make a Submission
Index and quality
Language
English
Español
Most download articles
EFECTOS DE LA SUBTITULACIÓN EN L2 Y DEL REALCE TEXTUAL EN LA ADQUISICIÓN INCIDENTAL DE VOCABULARIO
46
LA TRADUCCIÓN DE IDA Y VUELTA COMO HERRAMIENTA DE ESCRITURA EN EL INGLÉS COMO SEGUNDA LENGUA
39
EVALUACIÓN DE LA COMPETENCIA TRADUCTORA MEDIANTE UN CUESTIONARIO DE LA TRADUCCIÓN AUDIOVISUAL DIDÁCTICA EN LA FORMACIÓN DE TRADUCTORES
25
LA MEJORA DEL CONOCIMIENTO DE ESTRATEGIAS DE LECTURA EN NIÑOS: ¿QUÉ REVELAN LOS CUESTIONARIOS DE AUTOEVALUACIÓN?
23
TRANSLANGUAGING
23
Créditos
22
POLÍTICA LINGÜÍSTICA FAMILIAR DE FAMILIAS BILINGÜES NO NATIVAS EN LA CRIANZA DE HIJOS BILINGÜES EN CONTEXTOS MONOLINGÜES
21
Keywords
eISSN:
2253-8283
ISSN:
1576-5059
Syndication
Developed By
PORTAL REVISTAS UNED