Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Statistics
Contact
Code of Ethics
Submissions
Authors
Reviewers
Indexing
Announcements
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 19 No. 76 (2008): The Alienated Body.
Vol. 19 No. 76 (2008): The Alienated Body.
DOI:
https://doi.org/10.33898/rdp.v19i76
Published:
2008-11-01
Full Issue
Monográfico Completo PDF (Español)
Monographic Articles
Body image and psychotherapy.
Luis Botella García del Cid, Emma Ribas Rabert, Jesús Benito Ruiz
5-16
PDF (Español)
Social construction of surgical body transformations.
Maite Durán Fabré, Luis Botella
17-37
PDF (Español)
Narrative constructivist intervention in a case of body dissatisfaction.
Núria Grañó Solé, Diana Beriain Romera, Lluís Botella García del Cid
39-56
PDF (Español)
The expert knowledge of psychotherapists specialized in eating disorders.
Núria Grañó Solé
57-68
PDF (Español)
A look from the mirror: consequences of the biomedical approach of women.
Elena Gismero González
69-97
PDF (Español)
The sacrificed body: a comprehensive look at fibromyalgia from constructivism.
Sonia Fontecha, Silvia Hermosilla, Manuel Villegas
99-125
PDF (Español)
Issn
eISSN:
2339-7950
ISSN:
1130-5142
Language
English
Español
entidades_colaboradoras
Entidades Colaboradoras
Make a Submission
Make a Submission
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Keywords
Block title
Eficacia de un programa en psicoterapia transpersonal. Efectos de El Juego de la Atención sobre los Cinco Grandes factores de la personalidad
73
Alucinaciones o Presencias del Duelo en Psicoterapia
32
Editorial. EMDR: estado actual de sus usos y aplicaciones
22
Estrategias Para Conductas que Atentan al Tratamiento en el Trastorno Limite de la Personalidad: una Visión y Aplicación desde Tres Modelos Terapéuticos
17
Identidad personal desde una perspectiva constructivista: una revisión narrativa centrada en la teoría de la discrepancia del yo
16
Sindication
Portal de revistas UNED
UNED JOURNAL PORTAL