Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Statistics
Contact
Code of Ethics
Submissions
Authors
Reviewers
Indexing
Announcements
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 6 No. 21 (1995): Agoraphobia
Vol. 6 No. 21 (1995): Agoraphobia
DOI:
https://doi.org/10.33898/rdp.v6i21
Published:
2021-10-25
Full Issue
PDF (Español)
Monographic Articles
Agoraphobic disorders treatment from a constructivist perspective
Lorenzo Cionini, Daniela Maria Mattei
5-16
PDF (Español)
Psychopathologies of freedom (I): agoraphobia or space restriction
Manuel Villegas Besora
17-39
PDF (Español)
Family approach to obsessive and phobic manifestations through Piaget's equilibrium model
Olivier Real del Sarte, Marco Vanotti
41-56
PDF (Español)
Some relational aspects of agoraphobia
Alberto Espina, Begoña Pumar
57-70
PDF (Español)
Healing through rage.
Giuliana Prata, Cinzia Raffin
71-82
PDF (Español)
Review of some beliefs in cognitive-behavioral treatment of agoraphobia.
Arturo Bados
83-96
PDF (Español)
Language
English
Español
entidades_colaboradoras
Entidades Colaboradoras
Make a Submission
Make a Submission
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Keywords
cultural adaptations
neurological maturation
relationship patterns
puberty
play therapy
child therapy
re-authoring
coherence
therapeutic balance
teatment failure
fostering
doubt
coalition
family myth
Block title
Revisión Sistemática sobre el Impacto de la Separación de Padres e Hijos en la Salud Mental y el Desarrollo Infantil
10
Identidad personal desde una perspectiva constructivista: una revisión narrativa centrada en la teoría de la discrepancia del yo
6
La persona del terapeuta: conceptualización, estilo personal e investigación
5
Desarrollo y Evidencias Preliminares de Validez de la Escala de Necesidades Relaciones de Erskine
5
Editorial: El modelo del apego en la práctica actual: Avances y nuevas direcciones en la intervención clínica
5
Sindication
Portal de revistas UNED
UNED JOURNAL PORTAL