Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Previous issues
Announcements
Rules for authors
Ethical criteria
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
No. 18 (2011)
No. 18 (2011)
DOI:
https://doi.org/10.5944/rdh.18.2011
Published:
2011-08-05
Artículos
Practitioners of Dharma in Andalusia
Clara Macías Sánchez
11-36
PDF (Español)
Discourse on women's religious practices in the viceroyalty of new Spain
Jorge René González Marmolejo
37-48
PDF (Español)
Science and religion: views and emotional management of the death and of the grieving process
Verónica Suárez Rienda
49-64
PDF (Español)
Religious feelings and attitudes in the penitential brotherhoods in Seville during the eighteenth century
Carlos José Romero Mensaque
65-92
PDF (Español)
Iconographic variants of an armed Virgin: our Lady Of Help
Patrizia Granziera
93-108
PDF (Español)
Praying for healing: the magical-religious resort in the search for health
Carmen Castilla-Vázquez
109-124
PDF (Español)
Youth and religious identity
Francisco Jiménez Bautista, José Antonio Esquivel Guerrero
125-146
PDF (Español)
Education social to environmental education. Towards a socioenvironmental and educational intervention
Luis V. Amador Muñoz, Macarena Esteban Ibáñez
147-160
PDF (Español)
Reseñas
Reseña de: Congreso Latinoamericano sobre Religión y Etnicidad (13º. 2010. Granada). Diálogo, ruptura y mediación en contextos religiosos [Recurso electrónico]. Edición a cargo de Elio Masferrer Kan, Carmen Castilla Vázquez y Elizabeth Díaz Brenis. [Granada]: Universidad de Granada, Departamento de Antropología Social; [México]: ALER, D.L. 2010
Rafael Cid-Rodríguez
161-166
PDF (Español)
Announcements
Syndication
eISSN:
2340-8995
ISSN:
1130-5029
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
PORTAL REVISTAS UNED
Language
English
Español
Most download articles
Las políticas públicas para las prisiones: una aproximación a la acción social desde el modelo socioeducativo
292
Presentación del Monográfico “Acompañamiento a docentes y educadores principiantes desde la mentoría”
120
Desfiles aristocráticos, mascaradas populares y artificios luminosos en los fastos regios del Toledo dieciochesco
81
Relevos patrimoniales en la construcción del paisaje urbano: La plaza Nueva de Sevilla
55
Tutorías en la formación permanente de profesores en contextos socioculturales diversos y complejos
51
Introducción al panorama internacional de las Humanidades Digitales
44
Estrategias propuestas desde la educación social para prevenir el abandono escolar temprano
43
Keywords