Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Previous issues
Announcements
Rules for authors
Ethical criteria
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
No. 20 (2013)
No. 20 (2013)
DOI:
https://doi.org/10.5944/rdh.20.2013
Published:
2013-01-16
Full Issue
PDF (Español)
Artículos
Pedro Salinas and Theatre from Within
Yolanda Benítez Vega
11-40
PDF (Español)
Don Quixote and Quixotism Phenomenon
Jesús Ruiz Fernández
41-62
PDF (Español)
Public Policies for Prisons an Approach to Social Action from the Education Social Model
Francisco José del Pozo Serrano
63-82
PDF (Español)
Foucault, jail and women: the conflict of recidivism
Francisco Jiménez Bautista, Francisco Jiménez Aguilar
83-104
PDF (Español)
Repression in Seville: the court of political responsibilities. Fund of the Historical Provincial Archive of Seville
Antonio Rosa Félix
105-130
PDF (Español)
Report about Analysis and Evolution of the Phenomenon of Social Networks in Spain
Luisa María Romero-Moreno
131-144
PDF (Español)
From the part of inside or the part of outside: the parallel music chapel of San Salvador of Seville in XVIIth century
Clara Bejarano Pellicer
145-171
PDF (Español)
Fear and faith: the concept of Evil among Neocatechumenals groups
Carmen Castilla-Vázquez
173-186
PDF (Español)
Reseñas
Review of: Montrul, Silvina. (2013). El bilingüismo en el mundo hispanohablante. Malden; Oxford: Wiley-Blackwell. 330 p. ISBN 978-0-470-65721-8
Julio Torres
189-192
PDF (Español)
Review of: Beltrán, E.M.; Orduña, F.J. y Campuzano, A.B. (dirs.). (2012). Curso de derecho privado. Valencia: Tirant Lo Blanch, Valencia, 773 p.
Elisa Muñoz Catalán
193-196
PDF (Español)
Announcements
Syndication
eISSN:
2340-8995
ISSN:
1130-5029
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
PORTAL REVISTAS UNED
Language
English
Español
Most download articles
Las políticas públicas para las prisiones: una aproximación a la acción social desde el modelo socioeducativo
293
Presentación del Monográfico “Acompañamiento a docentes y educadores principiantes desde la mentoría”
120
Desfiles aristocráticos, mascaradas populares y artificios luminosos en los fastos regios del Toledo dieciochesco
78
Relevos patrimoniales en la construcción del paisaje urbano: La plaza Nueva de Sevilla
55
Tutorías en la formación permanente de profesores en contextos socioculturales diversos y complejos
51
Estrategias propuestas desde la educación social para prevenir el abandono escolar temprano
47
Introducción al panorama internacional de las Humanidades Digitales
47
Keywords