Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Previous issues
Announcements
Rules for authors
Ethical criteria
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 20 (2013)
No. 20 (2013)
DOI:
https://doi.org/10.5944/rdh.20.2013
Published:
2013-01-16
Full Issue
PDF (Español)
Artículos
Pedro Salinas and Theatre from Within
Yolanda Benítez Vega
11-40
PDF (Español)
Don Quixote and Quixotism Phenomenon
Jesús Ruiz Fernández
41-62
PDF (Español)
Public Policies for Prisons an Approach to Social Action from the Education Social Model
Francisco José del Pozo Serrano
63-82
PDF (Español)
Foucault, jail and women: the conflict of recidivism
Francisco Jiménez Bautista, Francisco Jiménez Aguilar
83-104
PDF (Español)
Repression in Seville: the court of political responsibilities. Fund of the Historical Provincial Archive of Seville
Antonio Rosa Félix
105-130
PDF (Español)
Report about Analysis and Evolution of the Phenomenon of Social Networks in Spain
Luisa María Romero-Moreno
131-144
PDF (Español)
From the part of inside or the part of outside: the parallel music chapel of San Salvador of Seville in XVIIth century
Clara Bejarano Pellicer
145-171
PDF (Español)
Fear and faith: the concept of Evil among Neocatechumenals groups
Carmen Castilla-Vázquez
173-186
PDF (Español)
Reseñas
Review of: Montrul, Silvina. (2013). El bilingüismo en el mundo hispanohablante. Malden; Oxford: Wiley-Blackwell. 330 p. ISBN 978-0-470-65721-8
Julio Torres
189-192
PDF (Español)
Review of: Beltrán, E.M.; Orduña, F.J. y Campuzano, A.B. (dirs.). (2012). Curso de derecho privado. Valencia: Tirant Lo Blanch, Valencia, 773 p.
Elisa Muñoz Catalán
193-196
PDF (Español)
Announcements
Sindication
issn
eISSN:
2340-8995
ISSN:
1130-5029
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Español
Most download articles
Los apellidos de los gitanos españoles en los censos de 1783-85
113
Las políticas públicas para las prisiones: una aproximación a la acción social desde el modelo socioeducativo
107
Referentes femeninos durante la democracia española mediante el cine de sus directoras
85
Leer, escribir y dialogar para resignificar la paz y el conflicto en la escuela
78
La interacción con ChatGPT en el análisis de un texto crítico de arte
61
Keywords
basic education
science
borgia
early modern
donation
laypersons
beliefs
devotions
neoclassic altarpieces
neo-baroque
worship
liturgy
ethnographic film
collaborative learning
mobility
border
gandia
skills
city
heritage
ethics
Portal de revistas UNED
UNED JOURNAL PORTAL