Euskararen jabekuntza prozesua eskola testuinguruan: zer dakigun, zer jakin nahi dugun

Autores/as

  • Maider Huarte Abasolo Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)

DOI:

https://doi.org/10.5944/rllcgv.vol.29.2024.43221

Palabras clave:

hizkuntza jabekuntza, bigarren hizkuntzaren jabekuntza, haur hezkuntza, irakas-estrategiak

Resumen

EAEko Haur Hezkuntzako geletan gaur egun dagoen askotariko heterogeneotasuna abiapuntu, artikulu honek euskararen jabekuntzaz, euskara H1 izanik, dakiguna berrikusi eta eskolan egiten den jabekuntzaz orain arte egindako ikerketak kritikoki aztertzen ditu. Halaber, gerora begirako ikerketa erronka bi plazaratzen ditu: batetik, euskararen H2 jabekuntza edo garapen prozesua eskolan xehetasun linguistiko handiagoarekin deskribatu behar da H1 jabekuntzaren arloan lortu den zehaztasuna bermatze aldera; bestetik, H2 jabekuntzari dagokionez eskolako esku-hartzearen alorrean garai bateko irakas-estrategiak egun indarrean dauden eta eraginkorrak diren ikertu behar da hizkuntzaren garapen prozesuan irakasleek beren lana hobeto egin dezaten.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicado

2024-10-31

Cómo citar

Huarte Abasolo, M. . (2024). Euskararen jabekuntza prozesua eskola testuinguruan: zer dakigun, zer jakin nahi dugun. Revista de lenguas y literaturas catalana, gallega y vasca, 29, 195–212. https://doi.org/10.5944/rllcgv.vol.29.2024.43221

Número

Sección

Lengua y Literatura Vascas