Verónica Martínez Delgado: unha poeta do século XXI nas marxes do sistema
DOI:
https://doi.org/10.5944/rllcgv.vol.22.2017.20852Palabras clave:
Verónica Martínez, poeta, arte, marxinación, denuncia, portugués estándar, poet, art, marginalization, protest, standard PortugueseResumen
Unha fonda biografía nos aproximará das orixes da poeta Verónica Martínez: a súa nenez, a paisaxe galega, as persoas e os motivos que a empurraron a escribir dende ben nova, a súa participación en concursos literarios, etc. Poñerase de relevo a importancia que a arte terá na súa vida e na súa obra, ben como o seu estilo, as súas influencias literarias máis destacábeis ou a marxinación que sofre da parte do sistema e que despois ela acrecenta de maneira voluntaria e rebelde. Nunha segunda parte analízanse as súas obras individuais, obras onde a poeta segue unha clara evolución, mudando a súa maneira de escribir e de expresarse. Así, de 2012en diante, a poeta tórnase máis directa e combativa na súa loita e denuncia e pasará a escribir as obras, que son integramente súas, en portugués padrón (estándar).
A profound biography will approach us to Verónica Martínez’s origins: her childhood, the Galician landscape and people as well as the reasons which drove her to write since she was very young, her participation in literary competitions, etc. I will indicate the vital importance that art has had in her life, her work and in her style. I will also indicate her more important literary influences or the marginalization that she suffers by the system and then she increases voluntarily and rebel. In the second part I’ll analyze her individual works, where the poet follows a clear evolution, changing the way she writes and the way she expresses herself. From 2012 on, the poet becomes more combative in her fight and protest and she will write in standard Portuguese.
Descargas
Descargas
Publicado
Cómo citar
Número
Sección
Licencia
Las obras que se publican en esta revista están sujetas a los siguientes términos:
1. Los autores conservan los derechos patrimoniales (copyright) de las obras publicadas, y garantizan a la revista el derecho de ser la primera publicación del trabajo al igual que permiten la reutilización de las mismas bajo la licencia de uso indicada en el punto 2.
2. Las obras se publican en la edición electrónica de la revista bajo una licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 . Se pueden copiar, usar, difundir, transmitir y exponer públicamente, siempre que: i) se cite la autoría y la fuente original de su publicación (revista, editorial y URL de la obra); ii) no se usen para fines comerciales; iii) se mencione la existencia y especificaciones de esta licencia de uso.