Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Previous issues
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
No. 25 (2023)
No. 25 (2023)
DOI:
https://doi.org/10.5944/10.5944/comunitania.25
Published:
2023-04-20
Artículos
History, success and limits of conditioned rents programs as a tool for integration in Andalusia
Jesús Vicente Ben Andrés
Critical thinking in the study of poverty
María José Benegas Mateo, Francisco Javier García-Castilla
9-30
PDF (Español)
History, sucess and limits of condioned rents programs as a tool for integration in Andalusia
Jesús Vicente Ben Andrés
31-55
PDF (Español)
Use of social resources in people with dementia. Descriptive study.
Elena Ramos Nieto, Teresa Rodríguez del Rey
57-73
PDF (Español)
Thinking about quality from Social Work: opinions and proposals
Mª Victoria Ochando Ramírez, Juana María Morcillo Martínez
75-96
PDF (Español)
Women’s Committee as a social network to generate community participation: experience in Culiacán, Sinaloa Mexico
Luz Mercedes Verdugo Araujo, Leonor Tereso Ramírez, Teresita del Niño Jesús Carrillo Montoya
97-110
PDF (Español)
The myths of romantic love and gender violence, understanding in order to act
Cristina Herreros Sánchez
111-120
PDF (Español)
Reseñas
Resilience in grief processes
Cristina Villalba Quesada
PDF (Español)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
Most download articles
Lewin, K. (1951). La teoría de campo en la ciencia social.
93
Gestión de la Diversidad Cultural: recursos y herramientas del Trabajo Social
86
Los estudios de Trabajo Social en el Sistema Universitario Español
61
Comité de mujeres como red social para generar participación comunitaria: experiencia en Culiacán, Sinaloa México
56
Los mitos del amor romántico a la violencia de género, comprender para actuar
55
Una revisión sistemática sobre las prácticas narrativas en trabajo social
46
El acoso escolar en educación secundaria: prevalencia y abordaje a través de un estudio de caso
32
Keywords
eISSN:
2173-0520
ISSN:
2173-0512
Syndication
Developed By
PORTAL REVISTAS UNED