No 24 (2014)

(july-december): The SEEC in its Anniversary

DOI: https://doi.org/10.5944/reec..2014

Full Issue

View or download the full issue PDF (Español (España))

Table of Contents

Presentación = Presentation
José L. García Garrido
11-12
Ramona Valls, Conrado Vilanou, Antonieta Carreño
13-40
José L. García Garrido
41-54
Amalia Ayala
55-70
Diego Sevilla
71-82
Vicente Llorent-Bedmar
83-100
Luis M. Lázaro
101-110
Luis M. Naya
111-124
Inmaculada Egido
125-132
Luis M. Lázaro, Miriam Lorente, Ana Ancheta
153-174

STUDIES AND RESEARCH

Brent Edwards Jr.
175-198
Alicia García
199-222
Manuel López-Torrijo
223-246
Margarita R. Rodríguez-Gallego, Rosario Ordóñez-Sierra
247-272
María Eugenia Vicente
273-290

BIBLIOGRAPHICAL REVIEWS

RESEÑA de: EURYDICE. Modernisation of Higher Education in Europe : access, retention and employability. Brussels : EACEA, 2014.
Ione Belarra
291-292
RESEÑA de: Gobierno Vasco. Plan Estratégico de Atención a la Diversidad en el marco de una Escuela Inclusiva, 2012-2016. Vitoria-Gasteiz : Gobierno Vasco, 2012.
Amando Vega
293-310
RESEÑA de: Navarro Leal, M. A. ; Navarrete Cazales, Z. (coords.). Comparar en Educación : diversidad de intereses, diversidad de enfoques. México : El Colegio de Tamaulipas ; Sociedad Mexicana de Educación Comparada, 2013.
Héctor M. Manzanilla
311-314
RESEÑA de: Peroni, V. (org.). Redefinições das fronteiras entre o público e o privado : implicações para a democratização da educação. Brasilia : Liver Livro, 2013.
M. Cecilia Bocchio
315-317